کوچش

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت کوچش


سپاهان درب
استفاده چراغ خاموش وغیررسمی کشتی فرنگی از طهماسبی
گرانی 60 درصدی اینترنت ثابت از بیخ گوش کاربران گذشت
کامرانی‌فر از دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال رفت

۱۵۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

با توجه به انتقادهای صورت گرفته از جذب دوباره این مهره دوملیتی ، از او فعلا به صورت غیر رسمی و چراغ خاموش و یا به اصطلاح دیگر رفاقتی استفاده می شود تا رسول خادم و فدراسیونش در این برهه از زیر فشارها خلاص شوند. در همین حین به سامان گفته شده که فعلا با ملی پوشان جوان کشتی فرنگی کار کند

اکنون کاربر ADSL حدود 100 گیگ ترافیک خارجی را 100 هزار تومان می‌خرد که با تعرفه‌‌‌های جدید اینترنت قرار بود 30 گیگ حجم مشترک داخلی و خارجی را ماهانه 50 هزار تومان بخرد و بیش از 60 درصد بیشتر بپردازد.

بعد از انتخابات شورای شهر که تکلیف اصفهانیان عضو شورای شهر زنجان در آن مشخص شد، این چهره جنجالی داوری ایران بار دیگر به جریان تصمیم گیری برگشت

محققین با استفاده از تکنولوژی سه بعدی توانستند یک قلب پرینت کنند که در عین داشتن ساختار پیچیده از مواد نرم تشکیل شده است. این قلب که هنوز برای پیوند آماده نیست از موادی طراحی شده است که تنها چند هزار تپش دوام دارد. همچنین لیگ مسابقات پهپاد توانست با 263 کیلومتر بر ساعت رکورد سریع‌ترین پهپاد دنیا را ثبت کند.

هر چند بهبود قابل توجه شرایط زیرساختی ریلی ایران باعث شده میزان اتکا به راه‌آهن در حوزه حمل و نقل بار و مسافر به شکل قابل توجهی افزایش یابد، اما مشکلات موجود در منطقه هنوز انتقال این پیشرفت را به سفرهای بین المللی دشوار کرده است، موضوعی که ترکیه نیز در طول سال‌های گذشته به آن دچار شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد طرح کددار کردن گوشی های تلفن همراه (رجیستری) هیچ مشکلی ندارد و امید است مهرماه به مرحله اجرا وارد شود.

قیمت طلا امروز در بازارهای جهانی تحت تأثیر افزایش ارزش دلار، بیش از ۶ دلار کاهش یافت.

پیک مصرف برق در روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش بیش از ۴ هزار مگاواتی روبرو شد و عدد ۵۲ هزار و ۷۵۳ مگاوات را ثبت کرد.

یکی از روش های تحقیقاتی که برای پیشگیری و درمان سرطان مورد تحقیق قرار گرفته و می‌گیرید، تلاش برای یافتن عناصری از سلول است که با فعال شدن، زمینه ایجاد سرطان را فراهم می سازد. در این ویدیوی کوتاه با این روش آشنا می‌شوید.

نخست‌وزیر سوریه و هیات همراه که به منظور شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری اسلامی ایران، آقای دکتر روحانی در تهران به سر می‌برند پیش از ظهر روز یک‌شنبه با دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و درباره آخرین تحولات منطقه و مناسبات میان دو کشور گفت‌وگو کرد.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/