کوچش

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت کوچش


سپاهان درب
استفاده چراغ خاموش وغیررسمی کشتی فرنگی از طهماسبی
گرانی 60 درصدی اینترنت ثابت از بیخ گوش کاربران گذشت
کامرانی‌فر از دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال رفت

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

باشگاه میلان رسما خبر فروش قریب‌الوقوع ستاره درون دروازه‌اش را اعلام کرد.

روابط عمومی وزارت خارجه در بیانیه‌ای به اخبار مربوط به وجود افراد و شبکه های واسطه و سوداگر در اطراف برخی از سفارت‌خانه های خارجی در تهران واکنش نشان داد.

دو بار پیشنهاد سرمربیگری پورتو به من شد که یکبار آن در سال 1991 و پیش از آغاز جام جهانی جوانان بود و دفعه دوم هم در سال 1996 بود که هدایت تیم مترو استارز آمریکا را بر عهده داشتم.

باشگاه پرسپولیس تا 30 روز بعد از اعلام رای فرصت دارد تا طلب 72 هزار دلاری ماریچ را پرداخت کند و اگر هم به رای صادره از سوی فیفا اعتراض دارد می‌تواند این پروند را ظرف 21 روز آینده به دادگاه CAS ببرد.

یک منبع آگاه در بانک مرکزی گفت: گام نخست توافق برای ادغام موسسات برداشته شده و اطلاعیه رسمی در این خصوص بزودی توسط بانک مرکزی منتشر می شود.

یکی از نمایش‌های مرسوم در کشور تایلند، قرار دادن سر در میان پوزه و دندان‌های تمساح است. این تمساح‌ها برای چنین عملی تربیت شده‌اند اما گاهی به خوی اصلی‌شان بازمی‌گردند. این ویدیو که دیلی میل منتشر کرده بود و اکنون در تابناک می‌بینید، از اتفاقاتی است که به تازگی رخ داده و همان لحظات را نشان می‌دهد!

فرشتگان با روح در شب قدر نازل می‏شوند. بنابراین حتماً باید پس از پیغمبر(ص) کسی وجود داشته باشد تا ملائکه بر او نازل شوند. او کسی جز حجت خدا و امام زمان (عج) نخواهد بود.

روسیه به این پیروزی بسیار نیاز داشت و هر کاری کرد که برنده شود، چون این پیروزی برای آنها مجوزی بود برای ورود به برزیل و مرحله نهایی لیگ جهانی. اما من هم از عملکرد امروز بازیکنانم برابر روسیه رضایت دارم.

سایت فوتبال 24 بلژیک مدعی شد باشگاه خنت بلژیک قصد جذب رامین رضاییان مدافع سابق پرسپولیس را دارد.

test
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/